Τρίτη 19 Μαΐου 2015

•.☆`*• Νέα πορεία •.☆`*•

Ήλθε καιρός να τα βροντήξω
συνήθειες να αποκηρύξω
κορώνα γράμματα να παίξω
και άλλο δρόμο να διαλέξω.
⛅️------  

Καί την Ζωή μου να αλλάξω
μιά νέα πορεία να χαράξω
καί να το ρίξω λίγο έξω
νέες εμπειρίες να συλλέξω.
⛅️------
Να βάλω το ένστικτο μπροστά
το παρελθόν στα σφραγιστά
και το δισάκι σου στον ώμο
νέα πορεία καινούργιο δρόμο..
⛅️ ------
Και δίχως φόβο για το λάθος
για περιπέτειες με παθός 

όλες δικές μου να τις γευτώ 
κι όχι μονάχα να ονειρευτώ.
 ⛅️ ------
Και αν βρώ την δίδυμη ψυχή
τον ερωτά μου θα ευοδώσω
και την ψυχή μου θα τις δώσω
το κάρμα μου να αποθεώσω.
⛅️------

 ® Δημήτρης
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2014.

Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC.


Δεν υπάρχουν σχόλια: