Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

☆ミღ Ο Μονομάχος ☆ミღ

Εμένα ο μονομάχος μου
δεν ήλθε από συνήθεια
μ' ένα σπαθί στη μέση του
μες απ' τα παραμύθια... 

 
Δεν φόραγε άρματα βαρεία,
για μάχη πανοπλία
δεν καβαλούσε άλογο
δεν έβριζε τα θεία...


Είχε για όπλο το μυαλό,
για ομορφιά το πνεύμα,
για καλοσύνη την καρδία,
για πίστη του το αίμα...
 


Είχε γι' ασπίδα την τιμή,
για ξίφος την ορμή του,
και πανοπλία η τόλμη του,
κι όλη την δύναμη του.


Δεν πήρε ανθρωπινές ζωές,
να φτάσει στην καρδία μου...
δεν ματοκύλισε κορμιά,
να κλέψει τα όνειρά μου.


Ήρθε και μονομάχησε
μ' όλο το παρελθόν μου,
σκότωσε τα φαντάσματα,
γέμισε το παρόν μου...


Αν...έρθεις μονομάχε μου
απόψε στα όνειρά μου,
κράτα για ξίφος την χαρά
και πάρε την καρδία μου...
 
® Δημήτρης
*´¨)  
¸.•´¸.•*´¨) 
¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης  

Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA Έτος 2013.

Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC.

Δεν υπάρχουν σχόλια: