Κυριακή 17 Μαΐου 2015

 ☆ミღ Τα κόκκινα μισώ ღ彡☆

Τι κι αν σήμερα τα κόκκινα του πάθους
συ φοράς,
και βλέμματα μετάνοιας ρίχνεις, πλάι μου
σαν περνάς.
όλα μ' αφήνουν αδιάφορο, αν είναι τακτική
δεν με παραπλανάς.

Ξέχασες όταν άγρια γκάζια αδιαφορίας καθημερινά
με κέρναγες
όταν τα κόκκινα φανάρια της ψυχής μου αντικανονικά
τα πέρναγες.
Και μόνο αυτό που σ' ένοιαζε πραγματικά, ήταν
που καλοπέρναγες.

Ήταν το κόκκινο κραγιόν στης προδοσίας χείλη
που είχα μεθύσει.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί όλα σε χρώμα κόκκινο
τα' έχω μισήσει...
Ευτυχώς ομως που πρόσφατα λιγάκι, το έχω
φιλοσοφήσει.

Tίποτα δεν με νοιάζει πλέον, ούτε μου καίγεται
καρφί,
προχώρα στην Ζωή σου μοναχή, δεν θέλω
άλλη ταραχή.
Τα κόκκινα φανάρια τώρα μόνο μου θυμίζουν,
μια αδιάφορη μορφή.

® Δημήτρης

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2013.

http://www.youtube.com/watch?v=runEJyTel8s



Δεν υπάρχουν σχόλια: