Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Η αδικία Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Οι αδικίες στην Ζωή μου έγιναν θηλιά
δεν φταίω εγώ.
Πολύ με πνίγει του κόσμου η απονιά
μα δεν λυγώ.
Γι αυτό σήμερα ψάχνω λίγη λησμονιά
με χορηγό.
Γλυκό κρασί στης γειτονιάς τα καπηλεία,
ως που να βγώ.

Έξω Βαρδάρης με σκοτώνει η παγωνιά
βρήκα όμως λύση.
Μες του μυαλού μου μια βαθιά σπηλιά
που είχε η φύση.
Κει θα κρυφτώ σε μια γωνιά σιωπηλά
ας μην μ' αρέσει.
Έτσι φυλάγομαι από τα αδέσποτα σκυλιά,
σ αυτή τη φάση.

Θα τρελαθώ είναι μεγάλη σπαζοκεφαλιά
μα θα την λύσω.
Γιατί εγώ να κρύβομαι σαν δολοφόνος
πως να με πείσω.
Εγώ είμαι αυτός που έφαγα την πιστολιά
δεν θα τα αφήσω.
Θα αναστηθω και τότε το άδικο και την θηλιά,
θα τα γαμήσω.
Γουστάρω τίμια και ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ εγώ να ζήσω.

® Δημήτρης

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2013.

Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eWUe-iwyB2M







Δεν υπάρχουν σχόλια: