Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

 8️⃣0️⃣ Βαθειά ογδόντα 8️⃣0️⃣

Εγώ μωρό μου στό χω πεί ανήκω στα αλάνια
και πάψε να μου λές για γάμους και στεφάνια...
Στο λέω δεν παντρεύομαι πρίν απ' τα όγδόντα
δεν έβγαλε το στόμα μου τον φρόνιμο οδόντα,
💍
Άκου δεν παντρευόμαι κι ήσυχο να μ' αφήσεις
έναν αετό δεν γίνεται μες σε κλουβί να κλείσεις,
Με λές αχόρταγο αδιόρθωτο, με λές και αλήτη
γιατί δεν είμαι έτοιμος να ανοίξω ακόμα σπίτι.
🐦‍⬛
Με λές και επιπόλαιο κι άντε να κάνω ευχέλαιο
μήπως κι υπογράψω του γάμου το συμβόλαιο,
Τασία μου όμως για άκουσε, εγώ είμαι αφασία
ξέχασε το πάτημα του γαμπρού στην εκκλησία.
💒
Εγώ απ' τα ίερά μυστήρια έχω κάνει αποστασία
και ας με τρελαίνει στην Ζωή που λες η ιππασία,
Και θάμαι λεύθερο πουλί ως τα βαθειά όγδόντα
εκτός αν κάτ'απρόοπτο συμβεί απο μιά σπόντα.
🐎
Μήτ🆘
🩸
νικητής αιώνια
κι αιώνια ήττημένος…
🩸

Μωρό μου δεν παντρεύομαι - Νίκος Βεζυράκης.

https://youtu.be/Vm4unLbetuY



Δεν υπάρχουν σχόλια: