Τρίτη 29 Μαΐου 2018


☆🤰ღ Μάνα..ღ🤰☆

Μάνα στης μήτρας σου το Δελφινάριο
πήρα μορφή από ένα δικό σου ωάριο
Μάνα εσύ ήσουν που κάνες το θαύμα
χάριζοντας μου της ύπαρξης το χάρμα..
👼
Μάνα μου εσύ με έμαθες τι είναι τιμή
να την έχω ορόσημο κάθε μου στιγμή
Μάνα για μένα δεν είχες πότε ωράριο
ήσουν το ύστατο το δώρο το μακάριο.
👼
Ένδεκα τ' Ιούλη,"αιώνας χρόνια δέκα"
αιωνία σου η μνήμη μάνα και γυναίκα..
σαν σήμερα θυμάμαι ενώ πίναμε καφέ
αγόρι μου, μου είπες σε αγαπώ "φεφέ".
👼
Σ' ευχαριστώ και θα στείλω ένα πουλί
να σου πεί σ αγαπώ πολύ πάρα πολύ
όπως τα πνευμόνια την κάθε εισπνοή
για όλα και όσα μ' έμαθες για την Ζωή.
👼
Μου λείπεις μάνα Σουλτάνα
πονάω όταν χτυπά η καμπάνα
κρίμα η Ζωή είχε άλλα πλάνα
κι έγινες σύννεφο σε τραμουντάνα.
👼
® Δημήτρης

https://www.youtube.com/watch?v=HZQBeYDo0Rw
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: