Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017


💔 Μιλάς σε Βετεράνο 💔

Πολλές φορές την πάτησα
σχεδόν σε λεηλάτησα
κι έκλεψες τα κλειδιά μου
κλειδώνοντας σε φυλακή
μέσα τα αισθήματά μου.
 
💔
Αχ! καρδιά μου
γαμώ τα αισθήματά μου.
⛓️
Λάθος καρδιές αγάπησα
κι άθελα σε τραυμάτισα
μα ήρθε καιρός και πάλι
να νιώσω να ερωτευτώ
και την αγάπη να γευτώ.
 💔
Αχ! Καρδια μου
πήρα το μαθημά μου
⛓️
Ακουσε το αιτημά μου
δώσε μου μια ευκαιρία
γύρισε τα κλειδιά μου
θέλω να ελευθερώσω
πάλι τα αισθήματά μου
 
💔
Αχ! καρδιά μου
γαμώ τα κερατά μου.
⛓️
Δεν την μπορώ τέτοια Ζωή
στην τεχνητή αναπνοή
και όρκο εδώ σου κάνω
τον πόνο σου να γιάνω
και με το παραπάνω.
 
💔
Αχ! καρδιά μου
μιλάς με βετεράνο.
⛓️
Δεν θα το ξανακάνω
θέλω να σε γλυκάνω
θα βρώ μια "δίδυμη καρδιά"
που οι χτύποι σας να παίζουν
ρυθμούς σε ντούο πιάνο.
 
💔

® Δημήτρης

http://www.youtube.com/watch?v=-lyMQNkLt5Y
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: