Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Άντε στο καλό ...⇝

Εγώ της φώναζα άντε στο καλό
ο κύκλος έκλεισε σε παρακαλώ
αϊ στήν μάνα σου από κει πού ρθες
και τα μάτια της πέταγαν σπίθες.

💜 ❤️ 💚

 Άντε στο καλό κορίτσι μου να πάς
κι όπου γουστάρεις να περπατάς
μα μού απαντούσε δεν μας παρατάς
εμένα στρατιωτικά θα με χαιρετάς.
💜 ❤️ 💚
Εγώ της φώναζα καιρός να φεύγεις
και μού λεγε, καλέ μου εσυ ξεφεύγεις
ξέρεις πολλές καρδιές είναι τρελές
κι η δική μου δεν παίρνει απ' απειλές.

💜 ❤️ 💚 

Το έκανα γιατί πίστευα ότι δεν φεύγει
μα άρχισε σιγά σιγά να με αποφεύγει
Λάθος μου νόμιζα είχα το πάνω χέρι...
μια μέρα έσβησε το φωτεινό τ' αστέρι.
💜 ❤️ 💚
Θεέ μου τώρα δεν ξέρω τι να κάνω
σαν μπούμεραγκ γύρισε καταπάνω
μα αποφάσισα λιτανεία να μην κάνω
στον ήλιο σαν τον Αμπενάκι Ινδιάνο.
💜 ❤️ 💚

Μητ
   



Δεν υπάρχουν σχόλια: