Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Εύχομαι να μην υπάρχουν πια ελπίδες που οδηγούν σ'αυταπάτες...
αλλά όνειρα κοινά για κάτι καλύτερο...
και πάντα με γεμάτη καρδιά απο αγάπη...
γιατι σε μία γεμάτη καρδιά υπάρχει χώρος για όλα...
σε μια άδεια καρδιά... δεν υπάρχει χώρος για τίποτα..

🌸🦋🌸 Τα όνειρα μου.🌸🦋🌸

Άρωμα συναίσθημα πνοή
τι ωραίο δώρο είναι η Ζωή.
💫☀️💫
Ισόβια κάθειρξη η ποινή
αν γίνει γνώση υστερινή
έτσι από πολύ μικρό παιδί
στην μηχανή είχα το κλειδί.
🦋
Δεν φύλαγα τα όνειρά μου
σε αλαβάστρινο συρτάρι
δεν φοβόμουν την σκιά μου
κλεισμένος μέσα σε πιθάρι.
💫☀️💫
Ούτε τα έπαιξα στα ζάρια
σε κάποια σκοτεινά αμπάρια
εγώ τα έβγαλα σεργιάνι
να τα στολίσω με στεφάνι.
🦋
Για μένα ήταν μαργαριτάρια
της περιπέτειας φεγγάρια
εγώ τα είχα σαν σημαία
στης Ζωής την προκυμαία.
💫☀️💫
Τα όνειρα μου χρυσαετοί
ψηλά πέταξαν απ την γη
του ήλιου γίναν ματοκλάδια
της ευτυχίας μου τα χνάρια.
🦋
Φόρεσαν πάνω ηλιαχτίδες
και βρήκαν μακρινές πατρίδες
και γίνανε δροσοσταλίδες
στης Ζωής μου τις σελίδες.
💫☀️💫
® Μήτ🆘

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: