Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016



💒 Η "ερωτική οπτασία" 💒

Τι κι αν βαράν τα σήμαντρα
για του Θεού το μαγαζί
εγώ βρήκα την τάντρα μου
το τι θα πει Ζωή.

Της Κυριακής το ξύπνημα
έχει δικιά του χάρη...
στης πλάνης της το λίκνισμα
νιώθω σαν τον πρωτάρη
και στων μαλλιών το λίχνισμα
παίζει η καρδιά μου ζάρι.

Τι κι αν χτυπά η καμπάνα
για του Θεού την πελατεία
τα πλάνα μου κάναν κοπάνα
και η πίστη πειρατεία.

Στης Κυριακής το ξύπνημα
εγώ δεν πάω εκκλησία
κι αντί για το προσκύνημα
αρχίζει η πανδαισία
σαν πρωινό ξεκίνημα
του έρωτα η μετουσία.

Ξέρω θα πάω στην άβυσσο
μα ζω εδώ τον Παράδεισο
αμαρτωλή μου οπτασία
κι ερωτική μου αθανασία.

® Δ η μ ή τ ρ η ς

*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) 

Δημήτρης Βουγάνης
Σάλτ Λεικ Σιτυ.
21ος Αιώνας
Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVC
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: