Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Πες μου....©


Πες μου τι χρώμα έχουν τα πουλιά στον ουρανό της Γάζας;
πες μου, μπερδεύομαι σ αυτή τη γή.....

 🚑
Δεν τα περίμενα να χουν χρώμα σκούρο, πελώριας μάζας
να σ' αναγκάζουν σ' άτακτη φυγή.
💣
Πες μου αν ο ήλιος ακόμα ανατέλλει στα φυλάκια της Ραμάλα
η αν πενθεί κι αυτός με την αυγή.
🚑
Κι άδικα περιμένω τις χρυσές ακτίνες του να μπούν στην σάλα
αφού στο μπαρούτι έχουν πνίγει.
💣
Πες μου γιατί να είναι μαραμένα τα λουλούδια μες στα βάζα
πες μου γιατί εδω η Ανοιξη αργεί.
🚑
Εγώ περίμενα να ξημερώσει να ακούσω το παιδί να λέει γάλα
όχι κραυγές πολέμου και οργή.
💣
Πες μου αν υπάρχουν εξηγήσεις για όλα αυτά και τόσα άλλα,
για τα λευκά θηρία τα αιμοσταγή.
🚑
Πάντα εγώ ήξερα λευκό το χρώμα της αιμοστατικής της γάζας
εδώ ειν κόκκινο απ την σφαγή...
💣

Μητσάρας υπό την επήρεια...


Δεν υπάρχουν σχόλια: