Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

☆ ミღ Αυτοκριτική...ღ彡☆

Άλλη μια συννεφιασμένη Κυριακή

ίδια με αυτή όπως στα τέλια του Τσιτσάνη
στην γειτονιά μου κλειστή η λαϊκή
δυο πεινασμένοι σκύλοι βγήκανε σεργιάνι.

Άλλη μια μαυροφορεμένη Κυριακή
Η Ελλάδα φοράει το πένθιμο φουστάνι
και πάλι η σβάστικα η Γερμανική
είναι η αιτία για του θανάτου το φιρμάνι.

Φταίω κι εγώ και μου την δίνει
που γούσταρα να έχω βοηθό οικιακή
δεν πήρα πρέφα είχε παραγίνει
που κάθε μέρα την είχα κάνει Κυριακή.

Φταίω και εγώ γι αυτή την δύνη
που κατάντησα στην λαϊκή να ψάχνω
για ένα μισοσαπισμένο μανταρίνι
ενώ πίστευα ήμουν δικό τους σπλάχνο.

Φταίω κι εγώ για τις γαρδενιες
π' άσπριζαν οι πίστες στα ξενυχτάδικα
κι ενώ γκαβότσουζαν οι έγνοιες
ήμουν ο πρώτος μάγκας στα Λαδάδικα.

Άλλη μια καταραμένη Κυριακή
φταίω εγώ που τάιζα φιλέτο το σκυλί
που τα γουρούνια τάιζα φακή
και ψάχνω απεγνωσμένα της Ζωής φιλί.

Συννεφιασμένη δίχως σύννεφα
και δεν φταίνε της επαφής μου οι φακοί
φταίω εγώ που χρόνια τα γνέφα
και έγιναν σήμερα του Αιόλου οι ασκοί.

Όμως σήμερα θα πάω παρακεί
δεν θα με κάνουνε αυτοί ένα κουρέλι
θα βγω απ' αυτή τη φυλακή
Ο Έλληνας μπορεί τα πάντα όταν θέλει.


® Δημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: