Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

⛈ Αυτή η χώρα.⛈

Αυτή η χώρα με λερώνει με λερώνει
με τη σάπιλα που ξερνούν απ' το μπαλκόνι.
 
Αυτή η χώρα κάθε μέρα με πληγώνει
γιατί μονίμως τους κακούργους δικαιώνει.


Αυτή η χώρα κάθε μέρα μου την λιώνει
αφού ελπίδες κι όνειρα μονίμως κάνει σκόνη..


Αυτή η χώρα συνεχώς μου την βιδώνει
γιατί ήταν σκήπτρο και την κάνανε μια αγχόνη.


Αυτή η χώρα κάθε μέρα με μολύνει
αφού και τον αέρα μου με θάνατο τον ντύνει.


Αυτή η χώρα κάθε μέρα με σκοτώνει
μου δίνει για εκτόνωση ουσίες και βελόνι.


Αυτή η χώρα που η Ιστορία αποθεώνει
θε να στολίσω με τα κομμάτια τους και το πριόνι.


Δεν θα χαράξω ούτε ένα όνομα κι ας με πλακώνει
γιατί κι η πένα μου αντι μελάνι, χρόνια ματώνει.


® Δημήτρης
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια: