Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Συγνώμη Συγνώμη Συγνώμη... 


Είναι η μέρα γρήγορη
κι εγώ ακολουθώ
μια με κερνά τον ίλιγγο
μια ζάλη στο μυαλό.


 Καλώς την νύχτα που θα βρω
άφθονη ξεγνοιασιά
για να ηρεμήσω δίπλα σου
μέσα στην σιγαλιά.


Όμως ξανά στον ύπνο μου
σε είδα και ξυπνώ
άλλον φιλούσες στ' όνειρο
και εγώ σε τοκετό.


Ελα ακούω ψιθυριστά
πονάω σου απαντώ..
έχω ενοχές κι άλλα πολλά
συγνώμη εκλιπαρώ.


Συγνώμη όταν προσπαθώ
να συμπληρώσω τα κενά
με μια αμφίεση κακιά
σαν άνδρας σε αποκριά.


Συγνώμη γιατί δεν μπορώ
ένα χορό να πιάσω
τα αγνά μου τα αισθήματα
μαζί σου να γιορτάσω.
 

 Άλλαξε ράτσα η Ζωή
μια αλλαγή τι να σου πω
με έκανε "Τούρκο" στην ψυχή
ενώ στα αλήθεια σ' αγαπώ.


Συγνώμη που σ' αγάπησα τόσο πολύ
σε εποχές που η Ζωή μας πυρπολεί
συγνώμη που σ' αγάπησα τόσο πολύ
συγνώμη συγνώμη συγνώμη...



 ® Δημήτρης

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA

Δεν υπάρχουν σχόλια: