Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

" ά ρ ω μ α αγάπης "

Όσο έμενε η αγάπη σου
στους όρκους συνεπής
είχε η ζωή μου "ά ρ ω μ α"
σαν φρούτο εποχής.

Μα όταν οι όρκοι πρόδωσαν
τον λόγο της τιμής
ήταν σαν να με πούλαγες
σε οίκους ανοχής.

Τι να σου πω τι να μου πεις
εδώ που φτάσαμε εμείς.

Εγώ δεν πήρα εκδίκηση
με φίλη "της ζωής σου"
κι ας ήταν ένα "πέναλτι "
άδικο η ψύχη σου.

Έκλαψα ενώ έψαχνα
της λήθης το δρομάκι
και βρήκε ο πόνος συντροφιά
σε ένα μικρο γατάκι.

Τι να μου πεις τι να σου πώ
εδώ που φτάσαμε οι δυο.

Κι ας ήσουνα για μένα
πιο πάνω απ' τον Θεό
ειν' η ζωή πολύ μικρή
για να μοιρολατρώ.

Καλύτερα μονάχος μου
ευθύς ειλικρινής
πάρα σε μια σχέση
της ώρας της κακής.

Τι να μου πεις τι να σου πω
έμαθα κάτι και προχωρώ.

® Δημήτρης


 https://www.youtube.com/watch?v=Ou4_78bMMOA

Δεν υπάρχουν σχόλια: