Τρίτη 28 Απριλίου 2015

✫♡ Αγάπης Ευαγγέλιο ♡✫

Εγώ δεν είμαι Ντέτεκτιβ
κρυφά να σε ελέγχω
αν δεν σ' εμπιστεύομαι
τι θέλω να σε έχω.
-----
Θέλω να σ' αγαπάω
χωρίς προϊδεασμούς
δέν θα το πω αγάπη
αν ζω με ενδοιασμούς,
και ξημεροβραδιάζω
βάζοντας πειρασμούς.
-----
Αν είναι μες στον ύπνο μου
τον φόβο ν' αγκαλιάζω
θα προτιμήσω μονός μου
ήρεμος να πλαγιάζω.
-----
Η αγάπη είναι αίσθημα
κι όχι υστεροβουλία
όταν δεν εμπιστεύεσαι
είναι μια τυραννία
και μια παραφωνία,
τον εαυτό σου τιμωρείς
να ζεις με αμφιβολία.
-----
Η αγάπη είναι πίστη
και όχι αστυνομία
για να ελέγχει αν εσύ
κάνεις παρανομία....
-----
Μα αν ποτέ η κάποτε
το παίξεις πονηρή
και την εμπιστοσύνη μου
την κάνεις συ ντροπή
τότε ο Δημητράκης
τέρμα δεν συγχωρεί.
-----
Γειά χαραντάν απλά θα πω
σε χρόνο ντο ρε μι
και όχι ακόμα σ αγαπώ
σε συγχωρώ και μι και μι.
-----
® Δημήτρης
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2015.

Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC.



Δεν υπάρχουν σχόλια: