Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Η πιο "Ωραία Αμαρτία"

Τι κι αν βαράν τα σήμαντρα
για του Θεού το μαγαζί
εγώ βρήκα στην κάμαρα μου
το τι θα πει Ζωή.

 
Της Κυριακής το ξύπνημα
έχει δικιά του χάρη...
η αγκαλιά της πάπλωμα
με πετάει στο φεγγάρι
το στήθος για μαξιλάρι
με πάει βόλτα ως τον Άρη.


Τι κι αν χτυπά η καμπάνα
για του Θεού την πελατεία
αυτη είχε άλλα πλάνα
κάνοντας στην πίστη πειρατεία.


Της Κυριακής το ξύπνημα
εγώ δεν πάω εκκλησιά
εγώ κάνω προσκύνημα
και έχω για λατρεία
την πιο "ωραία αμαρτία"
κι όχι του Θεού τα ιερατεία.


Ξέρω θα πάω στην άβυσσο
μα σήμερα είμαι στον Παράδεισο
κι αυτό έχει μονάχα σημασία
και δεν είναι εικασία.


® Δ η μ ή τ ρ η ς
*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγάνης
Σάλτ Λεικ Σιτυ.
21ος Αιώνας
Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC  


Δεν υπάρχουν σχόλια: