Κυριακή 5 Απριλίου 2015

☆ミღ Πεταλούδα της νυχτιάς ღ彡☆╮

Η καρδία σου σαν τσιλίκι
στροβιλίζει στον αέρα
κι έτσι με παραπλανάς...
Πού θα πάει θα την πετύχει
την καρδιά σου την τσιγγάνα
ο ερωτάς μου ο νομάς....
 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Οσο κι αν σαν πεταλούδα
από λουλούδι σε λουλούδι
στα μπαράκια τριγυρνάς...
Με λίγη μαεστρία και τύχη
θα πετύχω την καρδιά σου
στα σκοτάδια που γυρνάς......
 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Έχω μέσα μου σεΐχη
και την τέχνη του αετονύχη
πεταλούδα της νυχτιάς...
Θα σε φέρω να μυρίσεις..
τού έρωτά μου το λουλούδι
αντί στα μπάρ να ξενυχτάς.
 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Κι όταν με αυτό μεθύσεις
στο ανάκτορο του Εμίρ...
σε μαγικά χαλιά απο Καμσίρ..
στ άστρα μαζί μου θα πετάς.
 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Δημήτρης Βουγανης
Σαλτ Λεικ Σιτυ, USA
Έτος 2013.

Στην Ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα της DVCC


https://www.youtube.com/watch?v=33UxboC4nMA&feature=related 



Δεν υπάρχουν σχόλια: